17 March, 2011

LATIHAN INTENSIF KONTIJEN OLAHRAGA

Tiada cuti nampaknya kepada para jurulatih dan atlit olahraga sekolah. Pengorbanan tidak bercuti seperti rakan-rakan sejawatan yang lain amat disanjung tinggi. Tanpa mereka siapalah kontijen olahraga sekolah. Mereka juga berazam menaikkan nama dan imej sekolah pada peringkat daerah. Cuma bidang dan tempatnya tidak sama, namun fokus dan misi tetap sama.
Demi sekolah, selama 5 hari pagi dan  petang, jurulatih dan atlit giat berlatih demi untuk kecemerlangan pencapaian olahraga dalam Kejohanan Balapan dan Padang MSSD Batu Pahat dari 21-24 Mac 2011 di Stadium Jalan Ampuan, Batu Pahat. Hari ini, semua atlit berlatih di stadium untuk mencuba trek sebenar di stadium. Menurut salah seorang jurulatih En Hasbi, penyesuaian atlit di stadium penting agar mereka selesa dan tidak kekok ketika hari pertandingan sebenar.
Kepada atlit, teruskan berusaha dan berlatih dengan lebih gigih lagi. Kepada guru-guru yang beriltizam dan bermotivasi tinggi iaitu En Azhar, En Hashim, En Hasbi, En Halim, En Hafiz, Cik Nornida dan Cik Norul Rafidah. Kepada jurulatih yang akan kembali ke padang setelah bercuti, khidmat anda amat diiperlukan. Moga misi kita berjaya!

No comments:

Post a Comment