23 March, 2011

TERIMA KASIH SINAR HARIAN, TAHNIAH CALON SPM, TERUSKAN PARA ATLIT

Rabu, 23 Mac 2011. Unit Sukan amat berbesar hati mengucapkan terima kasih kepada akhbar Sinar Harian yang menyiarkan berita mengenai kejayaan team bola baling SMK Semerah yang menjuarai Pertandingan Bola Baling MSSD Batu Pahat. Moga akhbar Sinar Harian akan menyiarkan lagi berita-berita berkaitan SMK Semerah amnya dan info mengenai sukan khususnya. Terima kasih kami ucapkan.
Unit Sukan juga mengucapkan tahniah kepada calon-calon SPM 2010 yang telah berjaya mencapai keputusan yang cemerlang. Anda memang berhak untuk mendapat keputusan tersebut dan teruskan melanjutkan pelajaran hingga ke menara gading. Keputusan tahun 2010 meningkat. Syabas kepada semua guru yang bertungkus lumus menaikkan peratusan SPM. Tahniah sekali lagi kepada para pelajar yang berjaya.
Unit Sukan juga mengucapkan 'bravo' kepada atlit yang telah menyumbangkan pingat dan mata kepada sekolah dalam Kejohanan Balapan dan Padang. Sehingga ke hari kedua ini, SMK Semerah telah meraih 1 emas, 2 perak dan 3 gangsa. Teruskan berjuang untuk baki dua hari. Kepada jurulatih-jurulatih dan pegawai pasukan, jangan putus asa, kita boleh dan Semerah Boleh.

No comments:

Post a Comment